اللهم عجل الولیک الفرج 

کد دعای فرج برای وبلاگ

میخواهم از شهدا بنویسم
♥لاله های خونین♥ | صفحه اصلي تماس با ما عناوين مطالب ورود
نويسندگان
علماي شيعه
آيت الله خامنه اي

آيت الله سيستاني

آيت الله وحيد خراساني

آيت الله صافي گلپايگاني

آيت الله مکارم شيرازي

آيت الله شبيري زنجاني

دانش نامه ي مهدويت
مهدويت امام زمان (عج)
کارنامه ي عمليات
جنگ دفاع مقدس
وصيت نامه ي شهدا
<وصيت شهدا
حديث
حديث موضوعي

میخواهم از شهدا بنویسم اما نمی دانم از کجا شروع کنم هر گاه وصیت نامه شهدا را می خوانم میبینم که همه آنها موضوع وصیت نامه شان یکی بوده است منظورم توصیه هایی که به ما داشته اند و به خوبی درک کرده ام که همه شان به راستی عاشق خدا و رسیدن به آن عشق خود که خدا هستند بوده اند زندگی نا مه شان هم همه مثل هم بوه است منظورم را به خوبی میدانید از نظراخلاص و انجام فرایض دینی مثلا زندگی نامه شهدای صابرین رو که داشتم می خوندم پی بردم که همه شان عاشق بوده اند و از لحظه شهادت و نحوه شهادت خود با خبر بوده اند مثلا شهید مسلم احمدی پناه که در آخرین روز های عمر با عزت خود در عملیات که بوده برای باجناق خود یک پیامی می دهد که تا شهادت راهی نیست... یا شهید کمیل صفری تبار که هنگامی که در عملیات بوده اند برادرشان که به او زنگ میزند در آخرین کلمه اش این را به راحتی میفهمی که به خوبی دانسته شهید میشود و به برادر خود می گوید چند روز دیگه خبر خوبی رو میشنوید ; مثل شهید محمد منتظر قائم که در حین خدا حافظی از همسر خود میگوید که این بار دیگه شاید برنگردم (شاید، برای این است که قسمتم شود شهید میشوم) که در آخرین عملیات خود به آرزوی دیرینه خود میرسد شهیدان هشت سال دفاع مقدس هم همین طور بوده اند از جمله شهید علیرضا یوسفی که خواهرشان نقل میکرد که وقتی برای بار آخر به مرخصی میاید و برای بازگشت آماده میشود مدام میگوید من شهید شدم حجاب خودت رو رعایت کن و از مادرم خوب مراقبت کن ،شهید روح الله شنبه ای که بعد از شهادت او دست خطی از ایشان پیدا میکنند که نوشته بخدا قسم که خدا را دیده ام که شهید میشوم آری این شهیدانند که میدانند و میدیدند که چگونه شهید میشوند از پدرم در باره شهید سروری پرسیدم که می گفت ایشان شب قبل از شهادتش به من گفت که پیامبر را در خواب دیده ام و دستم را گرفت و برد بخدا قسم که شهیدان ما آسمانی بوده اند شهیدان راه رسیدن به معبود را یافته بودند و به ما نشان داده اند اما این ما هستیم که باید درک کنیم .

شما را به خون شهیدان قسم میدهم که راه شهدارا ادامه دهید تا اسلام پیروز بماند و در قیامت مدیون شهدا نباشیم دست نوشته ای از یکی از سرداران سپاه دیدم که نوشته بود ایقدر نگویید جای شهدا خالیست راه شهدا را ادامه دهید .از شما می خاهم که برای شادی شهدا بیاییم کار هایمان را برای خدا انجام دهیم نه برای رسیدن به پست و مقام شهدا میبینند و در بین ما حاضرند خدا گفته که شهیدان زنده اند شهیدان بر اعمال ما گواهند یا دمان باشد که کاری نکنیم که بعدا بگوییم شهدا شرمنده ایم.


نظرات شما عزیزان:

iman
ساعت23:25---15 مهر 1392
salam, web zibayi dari
bariiiiiiiiiiik
bazam sar bezan be man
bye


هاله
ساعت21:45---15 مهر 1392
دلنوشته هاتون بینهایت زیباست..........زیبا مینویسید...

فاطمه
ساعت16:48---15 مهر 1392
اینم سر نخ من که همیشه میام وبت اقا امیر.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 مهر 1392 ] [ 15:36 ] [ امیر حسین زاهدی ]

درباره وبلاگ

♥♥♥تمام لاله‌ها سرخ‌اند و محزون صميمي، مقتدر، همواره مجنون شهيدان، عاشقان محض، بردند براي لاله‌ها، دسته گُلِ خون غريب و خسته و فرتوت مانده است به شوق لحظه باروت مانده است خدايا! استجابت كن دلم را كه پشت يك غزل تابوت مانده است از آن فصل سكوت و تيره زاري به دنبال صداتم، سبزِ جاري! «شهادت استخوان‌بندي عشق است» چه تشريح قشنگي از قناري! ثناگويِ نگاهت اي كبوتر به طرز فكر و راهت اي كبوتر شنيدم وعده‌اي با عشق داري خدا پشت و پناهت اي كبوتر! تنيده در تنم پاييز، پاييز ندارم همتي مست و جنون‌خيز تو رفتي و دعا كن اوج گيرم شبي از پلكان ماه، من نيز ♥♥♥
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب

کد موزیک آنلاین برای وبگاه

parsskin go Up